Support

Dulram tilbyr i dag service- og beredskapsavtale på utstyr fra alle de produsenter vi representerer, uavhengig av om utstyret er levert fra oss eller fra andre forhandlere/leverandører.

Som kunde hos Dulram skal du være trygg på at nettløsningen fungerer slik det er tenkt. Vi tilbyr service og beredskapsavtaler på utstyr fra alle våre samarbeidende produsenter uansett hvor utstyret opprinnelig er kjøpt.

Vi tilpasser service- og beredskapsavtalen etter behov, men som standard er disse tjenestene inkludert:

  • Tilgang på ny programvare for feilretting og ny funksjonalitet.
  • Beredskap/tilgang på kompetanse for start av feilsøking innen maksimalt 2, 4 eller 8 timer (telefonstøtte, fjernaksess eller om nødvendig utrykning).
  • Tilgang til produsentens støtteapparat (via Dulram) for feilsøking/feilretting.
  • Beredskap alle virkedager fra kl 8.00–16.00.

Som avtalekunde kan du følge din pågående sak via direkte tlgang og innsyn i vårt supportsystem.

Ta kontakt med vår salgssjef Andreas Hesjedal hvis du vil viter mer om Dulram service- og beredskapsavtale.

Dulrams TeamViewer